Schwiizer-Club

  • ja aso sie hed zwei hüüser .. zersch simmer am cap d'antibes gsi und denn z'grasse :) isch no cool gsi wägem wetter, schön warm :D


    ich find die spekulatione, wer is finale chunt vo gntm mega lustig ^^ all träged so ihres gossip ine, und iwie ischs am schluss glich nie so wie's öpper gseit hät .. isch iwie huere amüsant lol

    SUPPORT AMY WINEHOUSE. SHE'S GOING TO BE BIGGER THAN JESUS.

  • ah, cool (: bini jo fasch bitz niedisch :P und, scho plän für d'summerferie?


    jo voll, ich au :D ich schrieb glaub au mol irgndwas, afach so zum spass x) abr letscht johr het äbr so ä "gheimi lischte" postet und es het würkli alles haargenau gstumme.. d'siegerin isch nonig gstande, aber susch alli. schad hets das da johr nöd geh.
    uf wer tippsch denn du?


    ich haus mol is bett! bi andrsch müed..
    schlof schön und gueti nacht <3

  • ich glaub, s wird d'sara. ich denk als nächschdi flügt d'sarina, denn d ira, denn d jessica, d maria, und d mandy &marie&sara chömed is finale. ^^
    d mandy wird minere meinig nache dritti, wöll sie sicher nöd namal e blondi günne lönd, denn chund d marie und dänn d sara. haha, filicht sött ich mal so e gheimi liste an blick schicke oder so :D und als quelle säg ich dänn, d heidi klum isch d cousine vo minere mueter LOL ^^ das wär huere lustig ..


    ich gahn denn au mal
    merci gliichfalls :D <3

    SUPPORT AMY WINEHOUSE. SHE'S GOING TO BE BIGGER THAN JESUS.

  • dömr doch dä thread wiedr chli belebä :) leidr sind viel stamm-schwiizer nüm do... abr vllt. gits jo wiedr chli neui (:

  • Sind do alli verscholle, vermisst, schwär beschäftigt oder sus weg ;)

    In der 4. Staffel wurde gesagt,Das ist hier so toll wie im Paradies.
    Da kann ich den Mädels nur zustimmen, mir hats im Paradies so gut gefallen ich komme wieder 8-)

  • Anschinend sind mir no die einzige 2 Landsfraue wo done würkli aktiv sind. Wenn mir chli meh wäret chönte me irgendwo es TMF User treffe veranstalte wo natürlich au d Lüt us üse Nachborländer dörtet cho aber für die meischte isch wohl de weg z wit.

    In der 4. Staffel wurde gesagt,Das ist hier so toll wie im Paradies.
    Da kann ich den Mädels nur zustimmen, mir hats im Paradies so gut gefallen ich komme wieder 8-)

  • Nun, ich bin eine der vielen eingewanderten Deutschen... zähl ich auch dazu? ;)


    Wohne im Aargau und fühl mich hier super wohl!

  • Na klar zählst du auch dazu wenn du das willst :)
    Im Aargau bin ich ca. 1-2 x pro Monat beruflich wohnhaft bin jedoch in der Ostschweiz

    In der 4. Staffel wurde gesagt,Das ist hier so toll wie im Paradies.
    Da kann ich den Mädels nur zustimmen, mir hats im Paradies so gut gefallen ich komme wieder 8-)

  • Jaisalmer ja klar:') aber du verstasch es eh wenn mir so "schwiizerdütsch" schribet oder? :)


    aja ich wohne bi Winterthur und wegem treffä um erlich zsi kenn ich da eh fast niämert da fänd ichs scho biz strub aber vilivht irgendwän :) (und vllt chömed ja wenn die nägst staffel afangt wieder es paar meh ;) )


    irgendwiä han ich langsam eh nüme so würkli luscht bi de einte theme no mini meinig dezue zgäh im moment cha scho verstah weso diä einte gange sind aber mal luege wiä sich das alles no entwicklet :)

  • das wär ne Idee bide Staffel 7 en GNTM Mädels Abig, :D Um das hani d Mädels im Dütsche benidet, i mim bekannte kreis hend d mädels am donschtig entweder müesse, schaffe zwit weg gewohnt, oder sich nöd für gntm interessiert.

    In der 4. Staffel wurde gesagt,Das ist hier so toll wie im Paradies.
    Da kann ich den Mädels nur zustimmen, mir hats im Paradies so gut gefallen ich komme wieder 8-)

  • ja i dütschland giz au meh lüt also kes wunder dass es det au meh fans git aber jaaa i mim bekanntechreis luägez au nöd grad vil :huh:


    aja han vorher gmerkt dass ich bi dem tippspiel anderscht schlecht gsi bin hanvllt 5 pünkt mit viel glück glaubich 8|
    so ziemlich alles uf was ich gsezt han hät verlore inklusive bayern naja als frau dörf mer bi so sache ja falsch lige :D


    aja und glaub dmädels im dütsche sind aber au zimli verteilt aber wär sicher mal luschtig 8-)

  • Obwohl ich vo fuessball nöd viel verstand het mich mis gfühl nöd so schlecht berote immerhin platz 4 ide erschte rundi :D Hesch eigentli letschjohr d Fashion Days Model Challenge uf Prosiebe glueget?

    In der 4. Staffel wurde gesagt,Das ist hier so toll wie im Paradies.
    Da kann ich den Mädels nur zustimmen, mir hats im Paradies so gut gefallen ich komme wieder 8-)