Schwiizer-Club

  • Oh gott ich muess euch öppis erzähle!


    In minere Klass hets so ne meidli, ich vermuet mol si ish lesbisch oder villicht aber nur villicht bi. Sie erzählt ständig sie hetti e fründ in ihri heimat türkei, sie sind zämme aber sie gsehn sich immer nur in de summer ferie. Er wohnt türkei und sie schwiiz.


    Also echt komischi beziehig! :rolleyes:


    In de schuel kunnt sie immer wieder zu mir küsst mi and backe und seit sie findet mi geil und härzig, am afang han ich das no normal gfunde, aber spöter denne......seit sie:
    "wenn ich di gse wird ich grad lesbisch" "oh kumm ich fick di"


    OMG!!!!!


    voll heftig eyy
    und denne spöter kunnt sie zu mir und umarmt mich mega lang...und plötzlich ghot sie mit de händ immer mehr richtung abe.....


    was meinet ihr? was passiert ish?


    sie längt mini titte ahh!


    Ich ha sofort gseit, hey ghots no du blödi lesbe....gang bitte wegg, be mir hesh null chance ich stohh nid uf meidli also CIAO!


    sie lacht nur und ghot....

  • uuuh das tönt jo echt heftig... 8o Ich het glaub au nöd gwüsst wie reagiere... Ich würd ihr jetzt uf jedefall usm Weg goh. Also ihr hend z'Basel jo echt crazy Lüüt, bi üs sind alli aständig :D

  • Zitat

    Original von aengeli
    das esch jo ächt voll schräg. wäge dere bezihig wo sie agäblech het. ich han au en kollegin wo ere fründ nor einisch im johr gshet.


    So öbis nenn ich kei Beziehig sorry :rolleyes:

  • Zitat

    Original von aengeli
    jo es esch me oder weniger en beziehig aber do musch enand mega vertraue, also för mech wärs nüt wen di fründ nur 1x im johr gsesch, das mus me sech mol vorstelle...


    Für mich wär das au abolut nüüt!! Lool da chame jo nöd emol Fernbeziehig nenne... Zunere Beziehig ghört jo irgendwie au s'körperliche und das chame jo gar nöd "uslebe" so :D

  • Zitat

    Original von br0ken.smiLe


    Für mich wär das au abolut nüüt!! Lool da chame jo nöd emol Fernbeziehig nenne... Zunere Beziehig ghört jo irgendwie au s'körperliche und das chame jo gar nöd "uslebe" so :D



    das gsen ich ganau so, aber wems so passt. de sels halt so mache.

  • ihr hend vollkommend rächt!
    das ish doch keii beziehig LOL



    wüsset ihr, mäng mol dänk ich auu das das gloge ish.
    wie ihr alli sho wüsset hend hützutage alli....(egal ob jung oder alt) en fründ, das ish sogenannt "IN". Vieli in de klass rede über de lover und bla bla bla bla shit..schluss gmacht, ich glaub ihr kennet das sho. Und jo ebbe..paar hend sicherlich keii fründ und erzähle halt so sache wie ..sie hättte ind de heimat e fründ..was aber gloge ish. :rolleyes:



    In de schuel hör ich ständig immer wieder so gshichte über lover shit.
    Mi schissts so ahh das zhöre....


  • Aso bi üs isch das nöd so. Klar wird mer "bewunderet" wenn mer en Fründ het, aber es isch keis Problem weme keine het. Aber es git au so paar Spezialfäll wo meined sie mössed do so Heldegschichtli und so verzelle :rolleyes: Afach rede loh... :D

  • Zitat

    Original von aengeli
    be mer esch es glich wie bi br0ken.smiLe, ich hasse die lüüt wo helde-gschechtli verzelle. man die bruche nor ufmerksamkeit.


    Jo isch so :evil: Oder so Lüüt wo krampfhaft ä Fründin oder Fründ sueched nume damits sege chönd sie hend ä Fründin/Fründ :evil: Da isch echt schrecklich. Die Lüüt würded mit irgendöbertem zeme sii nume damits au en Fründ /Fründin hend. Voll arm sowas